marți, 17 aprilie 2012

 Ii aratam unei prietene creatiile mele crosetate si/ sau tricotate si ea ma loveste cu intrebarea: "Dar de ce nu te apuci de facut si animalute? Sunt super cute!".
Draga mea, uite ca m-am apucat! Primul meu amigurumi  este un puisor (dupa cercetari facute in domeniu am aflat ca maimutele astea crosetate se numesc amigurumi).

Click aici daca vrei sa afli cum se face.

Bineinteles ca dupa ce l-am terminat de crosetat, l-am umplut si cusut, am citit mai multe si mi-am dat seama ca l-am crosetat pe dos. Super! Il arat oricum pentru ca este primul, urmatorul va fi mai bun si mai frumos.

Inca ii caut ochi. Nu vreau sa ii cos, ci vreau sa ii cumpar ochisori, la merceria de la mine din cartier nu avea, mai caut.




2 Comments:

  1. Paula said...
    Vai cat e de simpatic!

    Si uite cum devii o fabricuta de jucarii :)

    Abia astept sa mai vad si alti papitoi.
    Hanni said...
    This little peep is very cute! I love amirgurumi!

Post a Comment