duminică, 25 martie 2012


         Undeva in anul care a trecut, prietena mea m-a intrebat:
       " - N-ai si tu un hobby? pe care sa-l practici in momentul in care Sabina doarme? Eu de exemplu ma uit la seriale, as innebuni nu as avea filmele mele la care sa ma uit". 

        In acel moment eram atat de preocupata de Sabina incat nu simteam ca am timp de nimic. Sabina dormea de mai multe ori pe zi, cate o jumatate de ora si simteam ca nu am timp sa fac nimic. 
       Acum, dupa ce mititica a facut un an si doarme si ea la pranz o ora jumatate chiar doua, am simtit nevoia sa fac ceva. Buuuun si uite asa m-am apucat eu de tricotat si de crosetat. De tricotat mai tricotasem eu si inainte, dar croseta a fost o provocare, asa ca uite primul proiect: bentita pentru fetita de un an rosie cu floare alba.




Daca este cineva interesat, as putea face si la comanda :)

2 Comments:

  1. Anonim said...
    la ce pret ati face bucata?
    Liana said...
    In jur de 7 lei (in functie de dimensiuni).

Post a Comment